Shake that asssssss

Det är dags nu, känner jag. Dags att get my ass moving och få lite kondition. Jag menar, snart måste jag kunna orka springa längs Cliffs Of Moher med ev. en stilig irländare och då måste jag kunna hålla ut längre än 10 meter. Annars tar det liksom bort en del av charmen. Så nu, kära vänner, är det dags att snöra på sig pjucksen och powerwalka järnet. Mesigt, tänker ni, men jag har prövat gym och det skulle ju vara helt idealiskt om det inte hade funnits nån kotte som ständigt bytte låt till Chris Brown - With you. Alltså. HELA tiden. Hehe, inte för att använda det som en ursäkt. Det skulle jag aldrig göra. Heh.


Kommentarer
Postat av: a secret admirer (vet ej hur det stavas dock men jag är en hemlig beundrare fast på engelska)

när ska du åka????!!?!?!?!

2010-09-18 @ 00:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0