Sigv

Jag skriver ett inlägg från mobilen! Rubriken blev konstig för jag glömde liksom ändra till Shit. Shit vad coolt, ungefär. Nu återstår det ju att se om det funkar, gör det? Jag vet hot. Oj, nu skulle det stått Jag vet inte. Hot. Hehe. Inatt har jag förresten drömt helt psykade drömmar. Bland annat att jag kallade en tant Mrs Delicious. Vem gör sånt liksom. Fast det kan ju bero på att jag kom hem, kom på den briljanta idén att bara lägga mig i sängen en stund och Sen gå och tvätta bort smink och borsta tänder. Jag har typ legat och andats in mascaraångor. Men alltså, det lyckas fan aldrig, att bara vila en stund alltså. Jag vet inte hur många gånger jag gjort det. Men en dag ska jag klara det. En dag. Ikväll är det fest. Hur kul vore det inte om jag skrev fetaste inlägget då!? Kanske. Jag lovar inget, tre läsare, bara kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0