ETT INLÄGG FÖR LINN!

Jag har försummat bloggen och alla mina 3 fans! Men jag måste dock säga att jag är väldigt imponerad av att jag fortfarande har läsare. Nu höll jag på att skriva att det finns hopp om världen, men om jag inte skriver nåt på två veckor och fortfarande har läsare, så kan man ju undra. Hehe. Jag har i alla fall haft sjukt roligt den sista tiden. Allt har bara varit så fint. Jag är inte kär, även om det kanske låter så nu. Eller kanske i livet! Jag har dansat med halvnakna män. Då blev jag nästan kär. Fast sen blev jag rädd. Och sen glad. Jag har gett upp hoppet om MUF. Det känns bra. Det blev jag glad av. Kände bara att dom borde hoppa ner från sina höga hästar, in i stallet och börja mocka ur skitN. Jag har inte tatuerat mig för andra gången. Det kändes rätt skumt. Varför kan inte jag få EN när alla andra får liksom. Idag tvättade jag fönster på ett dagis. Då frågade en unge "Vad heter du?" "Hanna." "Hej, Hanna." "Vad gör DUUU?" "MEN HON HET HANNA!". Damn right, i'm down with the kids. Jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Oskar (historiaanhängaren från fp)

Självklart fortsätter vi att läsa bloggen, för rätt var det är så dyker en uppdatering upp! Och det vill man ju inte missa ;)



Hoppas allt är bra, hejs



Oskar

2010-05-27 @ 19:59:42
URL: http://mrlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0