FINALLY en update

Hehe, jag skriver visst aldrig inlägg här längre. MEN, ibland måste man ju bara göra folk glada och idag kändes som en bra dag för det. NU HAR JAG HELG. Veckan har gått så crazy långsamt, men ikväll blir det bastu, nagellacksmålning, ansiktsmasker (skrev maskar först och satt typ i 5 minuter och funderade på varför det såg så konstigt ut), hårinpackning, bira och brudar. Alltså ..jag ska basta med mina vänner. Som är tjejer. MEN, jag har fett hår. Skoja. Inte. Nä, men alltså, nu är det såhär. Jag flyttar till Irland snart, om allt går enligt planerna. TILL IRLAND. Kan nån fatta hur jävla fint det är på Irland? Kan ni? VAVA? I så fall, bra, för jag har aldrig varit där så jag vet inte. Men alltså, jag är 100% säker på att det är underbart vackert och att det kryllar av män som Declan (Leap year reds.anm). Jag tänker mig ett jobb på en liten mysig bokhandel, med första upplagan av en massa manusskript, diktverk och annat fint. Sånt som man egentligen inte orkar läsa, men som är trevligt att titta på och liksom bara veta att det finns där. Som man liksom blåser på och så kommer det ett dammoln och så visar det sig att Voldemort äger halva boken och sånt. Känns som att allt kan hända på Irland, men jag vågar nog inte gå in i en stencirkel för då kanske man åker tillbaka i tiden fast det skulle ju inte vara fel att träffa en Jamie. Hehe, ingen fattar nåt. Bara Marta, men jag tror inte hon läser min blogg längre. Hehe, varför inte liksom, jag som skriver så mycket roligt. Kvalitet framför kvantitet liksom! Rårå kanske också fattar förresten. Det är en bok i alla fall.Idag ska jag äta hemmagjord pizza. Jag känner lukten! Fast jag kom på att vi inte gjort den än. Jaja, detaljer, detaljer.


Kommentarer
Postat av: linn

men irland, varför inte norge? lika kul och närmre sverige ;)

2010-07-17 @ 17:50:46
Postat av: nudla höhöhö

NORGE? Pfffmmmmm (Ett ord man lär sig om man går in i en stencirkel och åker tillbaka i tiden.)

Nej. irland!!! Regniga dagar, folkmusik på puben, en Adian i baren.



Allt de vi sagt ovan, kommer att hända. Typ. Hursom. nu när jag har läst, och kommenterat, din blogg ( Vilket jag gör typ var tredje månad, då uppdateringarna brukar vara.) Ska jag ta en kopp te och en scones (Man måste ju börja vänja sig.) och drömma mig bort till den gröna ön.



Sláinte! (slainté?)



2010-07-20 @ 21:11:29
Postat av: Rårå

Men så duktig att du kom på att jag kanske fattar! Jag blev lite ledsen där i börja. BTW du vet ju vem som hakar på till Irland vavava?!;) En liten apa borde alla ha! Eller är det en apa borde alla ha? Aja u get it.. hoppas jag.

2010-08-03 @ 18:57:43
URL: http://rel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0