hemma hos rååråå

hej och hallå, just nu ligger jag och jäser här hemma hos rårå medan hon är på jobbet och sliter för att försörja oss. Hennes kisse Solero är ett bra sällskap. Han gillar mig. Idag har jag varit på stan och gjort mitt livs bästa köp. Fy fan alltså, jag bli så jävla lycklig bara jag tänker på det. Lyssna nu: en svart, midjekort mc-jacka i mocka. Nypris var 999 kr. Men eftersom jag är så jävla skillad köpte jag den på rea för 125 spänn. Ja, det är nästan skamligt så bra man är, mina vänner. Skamligt. Slänger upp en bild senare nån dag, så kan ni sukta lite. Så här sitter jag nu, njuter av åsynen av min otroligt snygga jacka, och funderar på att diska upp den lilla disken här hemma hos Rårå, så att hon tycker att jag är en bra vän. Såg att hon hade fläskfilé. Kära gode gud, gör så att Rårå tänkt att vi ska äta fläskfilé. Tack och adjö, idag är jag lycklig lycklig lycklig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0