tuff som jag!(?)

Ni vet när man skulle vara cool och tuff när man gick i trean och alla ettor och tvåor skulle se upp till en och typ inte våga prata med en alls för varje gång dom sa nåt så blängde man på dom med den där "nej"-blicken som gjorde att dom skyndade sig därifrån så fort dom bara kunde? Jag var aldrig riktigt så tuff.  Tro mig, jag försökte! Men gud välsignade mig tydligen med en otroligt god själ. Idag var jag och Elsy och såg på innebandy och motståndarlaget spelade sådär fult, med psykningar och shit och jag önskade att jag var med och nån psykade mig och jag bara "du blir ju inte snyggare för att du psykar!" typ och så. För det blir man ju inte. Men man kanske känner sig sådär tuff och cool.

Nu ska jag ta mig ett glas julmust och filosofera över varför facebook har blivit så dåligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0