Skottlandia

Jag har fått mina bilder från Skottland! Relativt bra bilder faktiskt, förutom på en där jag har orange hår. Men nu vet jag i alla fall att kopparblond kanske inte är nåt för mig ändå! Jag ser ut som en liten inföding från högländerna.

Jag saknar Skottland, tillochmed mer än jag saknar den där chokladkakan som ligger i min väska! Mörk choklad! Senaste gången jag skulle äta mörk choklad så somnade jag och den smälte på mitt täcke.

- Alltså, den där fläcken. Vart tusan kommer den ifrån?
- Fläck? jahaa, hahaahaa, jag vet inte, konstigt, ser den knappt! hahahaeheh.

Det var jag, okej!

Och så har jag ju börjat gymma också, bara en påminnelse ifall att någon glömt det! Så nu ska jag skriva massa roligt om olika dieter och shit så att jag också kan få bli uthängd i tidningarna som en dålig förebild. Det skulle allt vara nåt!

Kommentarer
Postat av: wou tään hään

lägg upp en bild på ditt hår! :)

2009-10-09 @ 18:16:57
URL: http://londoncallingyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Najs:)

2009-10-09 @ 19:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0