PresentKingN!

Jag måste kirra grejerna till Martys 18-årspresent! Hoppas hon blir glad. Hon kommer säkert säga "Aww". Eller nåt. Jag inbillar mig att hon kommer bli glad. Hon fyller ju ändå 18. Presenten är att jag ska stänga in henne i en liten skrubb endast fylld med alkohol och sen släppa ut henne efter typ två dagar. Jag har redan snackat med hennes lärare och sånt och det är lugnt att hon är borta typ all week. Hihi, det kommer bli sååå bra! Ånej, shit, hon kanske läser, my gaad neeej nu är allt förstört.

Nä, skämt åsido. Okej, det var så dåligt att det inte ens kan klassas som ett skämt! Men jag måste i alla fall införskaffa materialet jag behöver! Det var länge sen jag pysslade, senast var jag kanske 5. Det här blir säkert bra!


Kommentarer
Postat av: moi

din skämt var så dåligt så inte ens jag skrattade...och då ÄR det dåligt.

2009-10-22 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0