Posten, posten, posten.

Jag har ju tålmodigt väntat på posten sen i tisdags. Min avi från H&M borde nämligen anlänt någon gång vid den tidpunkten. Så jag väntade! Men ingen avi dök upp. På onsdagen var jag säker på att den skulle komma. Så jag väntade! Men ingen POST dök upp. Vafan? tänkte jag. Men idag! Torsdag! Jag väntade. Och väntade. Och klockan blev 13.19. Dom har glömt mig idag igen, tänkte min pessimistiska sida. Men sen tittade jag ut genom fönstret. och där stod den! Postcykeln! Jag skuttade fram till dörren och väntade. Kände mig lite som Holly när hon väntar på ett brev från Gerry. Fast jag gissar på att Gerry betydde mer för henne än min avi skulle göra. Plus att hon blängde på brevbäraren. Anyway, till sist öppnades ändå brevinkastet och in ramlaaaar ....reklam. W T F. Jag känner hur mitt lyckliga ansiktsuttryck långsamt blir bittrare. Men sen öppnas det igen och in seglar ..MIN AVI! Halleluja, prisa herren över alla korvmackor! Nu ska jag slänga mig in i duschen och springa till Ica och hämtade ut min älskade kappa.

HEJ HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0