Mycket om lite

Jag saknar min studeeent. Det var sjukt kul. Alla var glada och alla spydde i buskar. Nawieh!

Det är sjukt kallt ute nu! Mina ben blev så kalla att det kändes som det brändes. Som när man badar isvaksbad! Eller, ja, ni som gjort det vet ju hur det känns. Jag har ingen aning. Men kallt var det!

Jag känner mig lite uppgiven. Käkade ett äpple till minne av mitt äpple från gårdagen. Eller imorse blir det ju. Det som jag tappade i sopan. R.I.P. Men det var sött och inte brunt. Fast jag har ändå inte hjärta att säga att det var godare än gårdagens, det skulle ju vara lite respektlöst. Och min granne måste ha världens mest störande polare. This goes out to you:

SLUTA TUTA MED ER FULA EPA KLOCKAN 22.00+.
Tur för er att jag redan kastat kattbajset.

Jag älskar alla mina vänner, min familj och godis.
Puss.



Kommentarer
Postat av: Jet Li!

epa ruuuuleeez. vi har typ 15 i malå men nu är det bara en

2009-10-12 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0