He kom mera om ett tag!

Men just nu: GRATTIS PLESNER PÅ DIN FÖDELSEDAG!



update.

Idag har jag äntligen, efter veckor av uppsnurrad-hej-kolla-min-panna lugg, fått den klippt till en angenäm längd! Så nu kan jag äntligen ha LUGG och ta massa coola pics på mig själv.

Inatt sov min bebis i mitt rum. Men jag tyckte att han såg så ensam ut så jag tryckte ner honom under mitt täcke och så somnade vi så. Hans lilla huve på min arm och jag lycklig och bortdomnad. Men är man mami så är man. Även om det är åt en katt.

Idag ska jag slinga mitt hår! Jag har höga förhoppningar och den där ½-priset färgen! Det kommer nog bli super. Sen ska jag svettas som en galning på gymmet!




Kommentarer
Postat av: josefinplesner

TACK HANNA :D

2009-10-13 @ 15:21:11
URL: http://josefinplesner.blogg.se/
Postat av: Josefin ståhl

så du har börjat gyma? faan va bra! Jag ska också ta tag i mitt liv snart hehe

2009-10-15 @ 18:14:01
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0