Gott, sa haren

En knäckemacka med korv skulle jävlat sitta som handen i handsken! Därför jag göra en åt mig själv nu.

Lillen väntar tålmodigt på sin mat. Han är allt en dukti pöjk! Han får ju inte äta burkmat nu, utan endast and only torrfoder. Jävla tråkigt med sån mat. Det tycker tillochmed jag och jag har inte ens smakat! Nä, men seriöst, jag har inte det. Haha, fan, nu låter som att jag HAR smakat men jag har alltså inte det. Honest! Men för att återgå till det jag skulle säga från början. Han får alltså bara äta torrfoder och det är ju jävla tråkigt så jag har kommit på en rätt mysig idé, vilken är att lägga torrfoder i blöt så att det får samma konsistens som burkmat. Applåder vore lämpligt Nu. Så nu är det ungefär höjdpunkten på dagen för hans skull. Inte min alltså, eftersom jag aldrig smakat. Fan. Skulle aldrig ens ha börjat babbla om att jag inte smakat.

Nu ska jag knapra vidare på min knäckemacka, som jag i ärlighetens namn inte gjort än.

Hittade ingen bild på en knäckemacka, oke?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0