Godis eeee gott

Ja, jag har en godispåse i skafferiet, men jag är inte mer än människa.

Idag köpte jag världens coolaste grejer på världens o-coolaste affär. Woho ett sånt kap! Air-five!
Imorrn tänkte jag sätta mig på bussen till stan för att köpa ett par skor, och mest för känslan att jag faktiskt gör något av mina dagar. Nån som vill hänka? Nä, trodde väl det. Hoppas hoppas hoppas att jag hittar några. Annars får du väl se det som en utflykt, sa min mamma när jag uttryckte min oro över ospenderade pengar. Släng på en kanelbulle och en ferre så är ju kalas! Men jag har i alla fall en deodorant som luktar gott.

Snart är det dags för audition i Stockholm och jag är nervös. Men det ska väl gå det också!

Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

haha ja i början av ettan hahah omg hur man såg ut..

2009-10-22 @ 20:29:18
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0