.

Här kommer ett deppigt inlägg. Jo, för att det mesta känns rätt deppigt nu. Nästan som pms, fast det inte är så troligt eftersom det växer sju aliens i min mage! Nä, okej, jag ljög. Tänkte skriva att jag skämtade, men jag tyckte själv inte att det var så roligt att det förtjänade att stämplas som ett skämt. Nä, men jag har redan haft pms. Vet inte ens varför jag skriver det, ingen normal människa borde bry sig. Förutom du, Rårå. Du gillar när jag skriver om sånt. Även fast jag nog aldrig gjort det. Men jag antar att du gör det. Jag känner på mig att jag känner dig såpass bra! Fast nu gillar du säkert inte ens att jag skriver så. Men vi kan väl låtsas!

Idag har jag varit med min lilla kille på sjukhus. Han mår bra, men är trött och bara allmänt slut. Det är jobbigt, det suger. Jag tycker synd om honom. Blä. Det känns som att jag är dum mot honom. Fast han måste ju bli frisk, så då måste det vara såhär. Förlåt älskling! Alltså han är inte döende eller nåt, han blir bra snart. Jag är bara extra daltig, eftersom han är min bebis.

Idag köpte jag en fin rosa skjorta. Tänka sig! Den är fin i alla fall. Och rosa. Fast inte sådär starkt rosa. Gammelrosa. Gullig. Soft. Och en tubhalsduk! Den är också rätt soft. Och så prövade jag kappan jag beställt och sicken tur jag har som beställt rätt storlek och allt!

puss på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0