En bra helg.

Nu har Sofie lämnat mig för värmland igen! Fast hennes utväxt blev i alla fall färgad till ett goode bra resultat, must say. Den här helgen har fan varit den bästa på länge. Fast jag skulle inte rekommendera att dra nykter till Caps. Det låter hemskt, och det var det också. Det är trångt och folk står tre cm ifrån en med fulla ölglas som man bara väntar ska spillas ut över en. Det var relativt obehagligt.

Ikväll funderade jag på att hyra en film, men jag känner fan mer för att fota. Det ska bli kul!
Jag återkommer nog senare efter att jag varit på Ica och fått inspiration!
Puss.

P.s Sofie, jag saknar dig redan! D.s

Kommentarer
Postat av: sofieee

bäst helgen till ever! iaf till i jul! pussssssss!

2009-10-19 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0