Babbel baby

Helosan måste verkligen vara världens bästa uppfinning! Så tack den som nu blandade ihop massa grejer till världens bästa handkräm. Jag ska för övrigt tatuera mig, blir nog till jul skulle jag tro. Det blir fint! Diskret, snyggt och helt enkelt väldigt fint. Hoppas jag. Jag kanske har världens sämsta smak. Men det tror jag ju inte! Fast jag vågar inte berätta vad jag ska tatuera för då kanske folk säger att det är fult. Jag föredrar nog hellre ett falsk, fast väldigt verklighetstroget, "guuu så fiiint!". Tror jag. Nu blev jag osäker. Äh, jag lämnar det där!

Jag måste verkligen sluta sitta som en jävla kärring framför datorn. Annars kommer jag inom en snar framtid ha bytt plats på de flesta av kotorna. Jag tror inte att det är normalt att det ska knaka i hela ryggen när man sträcker på sig. Fast det är ganska skönt. Och så vill jag shoppa! Men jag ska inte. Jag måste ta körkortet. Sen när det är gjort, ska jag shoppa som ett grattis till mig själv. Vilken bra idé! Sjukt bra motivation till ett billigt körkort. Det förtjänar jag en klapp på axeln för så det får jag nu.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: twiniii

haha! men nu ska ja blogga varje dag!

ja, det ska viiiii!!!!! <3

2009-10-20 @ 19:43:48
URL: http://karlstadcallingyou.blogg.se/
Postat av: Josefin ståhl

haha ska du till stan snart?

2009-10-22 @ 01:02:07
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0