Förlåt bloggen snela hata inte mej

Jag har rådissat min blogg i ett antal dagar nu. Men ursäkta mitt oförlåtliga beteende! Jag har ju säkert sabbat mina chanser till att vinna Elins tävling nu. Linn kommer säkert vinna. Om du ser det här Linn, så slår jag efter dig med mina klor en halvmeter ifrån ditt ansikte och vrålar som ett kastrerat lejon. Anywhoo, idag ska jag råna banken på mina egna pengar. Undrar om man skulle råna banken och bara ta sina egna pengar, räknas det ändå som ett brott då? Vad ska man säga liksom, VAFAN JAG TO JU BARA MINA EGNA JÄLA PENGA! Sen blir man skjuten i benet med en elpistol och bara typ rycker. (McGee, NCIS reds. amn.)

Idag var arbetsförmedlingen här och prata och jag bara åååh, jag orkar inte lyssna på vad det nu än var dom sa. Jag fattar inte varför jag alltid går på det där. Kom och lyssna på arbetsförmedlingen! Men Hanna, minns du inte senaste gången dom var här? Men dom kanske säger nåt intressant nu! Okej, skyll dig själv. AND SO I DID. Jag satt med ett fånigt leende påklistrat och tänkte på hur gott min deodorant luktar. Om det inte vore sett som ett psykiskt instabilt beteende skulle jag lukta i mina armhålor all day long.

Ska jag dra ett roligt skämt? JA! Nä, det går inte, du är för lång bort. Ja når int.
(Elin, ingen fattar det här skämtet. Varför inte lixom?)

Men jag kan berätta nåt roligt som Marta sa när jag pratade i telefon med henne och samtidigt sprang runt och letade efter min hårsprayskork.

- Åååh, jag hittar inte min kork!
- Du kan ju prova leta mellan axlarna.

Haha, så jävla klockren.

Nu ska jag snart ha samhällslektion och då kommer Lars Ohly och pratar med oss. Jag tror fortfarande att det är Fredriks otroligt roliga humor som ligger och lurar, men det återstår att se.

Tack o hej, leverpastej.

Kommentarer
Postat av: linn

jaha så det var inget skämt... hämden är ljuv som man säger i amerikat.. hehehehehhe..fan va dålig.

2009-05-25 @ 19:20:13
URL: http://linnpe.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är ju det bästa skämtet EVER!

Fortsätt dra det, men ta personligare saker. t ex,



''Du, ska jag dra ett skämt?'' okey.. '' Nej din penis är för långt bort! ''



Och sen måste DU skratta väldigt högt och pinsamt efter så dom känner sig skyldiga till att skratta!

2009-10-09 @ 15:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0