Den här är till du

Elin! Kanske Elin Lanto, Lant-Elin. Landet-Elin. Elin som bor på landet. Eller det vet jag ju inte, men eftersom hon är en betald skådespelerska så kan hon spela bonnläpp om hon vill. Hon har en tävling på sin blogg som jag jättegärna vill vinna så Elin om du ser det här så Hej, du är snäll och jag gillar din bil.

Nu sitter hon och sjunger och jag skrattar med och tycker att hon ska fortsätta ge luft åt sin polerade pipa och sen berättar hon om en kille som kallade henne fjortis och då drar jag in luft i lungorna och säger vilken skit. Jag vill vinna, så Elin om du ser det här så är du ingen fjortis och du har en fin sångröst.

Heja den universala kvinnokomplimangen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar människor som smörar för mig.. Ceep up the good work ;)

2009-05-11 @ 20:02:53
URL: http://gullerumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0