Varför hatar du mig, geting?

Jag fattar inte varför alla getingar i stan vill komma innanför mina kläder. fuck liksom.

Just nu sitter Marta framför mig, jag ska peta på henne med min mentala tankekraft och få henne att vända sig om så att jag kan spegla min lycka över resan till Skottland med mina tindrande ögon. Sesam, vänd dig om!

Sheisse, jag måste vara gudomlig!




Anyway, när hon väl hade vänt sig om så fick jag med stor entusiasm läsa hennes novell och jag måste säga: Om Marta skrev en bok skulle jag definitivt läsa den. Jag kände nästan små salta tårar tränga sig fram i mina tårkanaler och hota med att rulla ner för mina söta kinder. Gudomligt!

Nu ska jag fortsätta att glo på dig, dataskärmen.


Kommentarer
Postat av: hannaHåå

bra hanna, bra

2008-09-26 @ 13:08:53
URL: http://hannahollstrom.blogg.se/
Postat av: nulda

Du är scary...



Och tack för komplimangen....fast jag har börjat på en tredje, mer "normal" version....du måste läsa den sen också, när jag väl skrivit klart den..:)



och tillåt mig, vad säger man, återgälda? (whatever, du fattar.) komplimangen.

Om du blir skådis ska jag se din pjäs/film. om den är bra kanske jag till och med köper den! ;)

2008-09-26 @ 13:15:12
Postat av: nudla

Du är scary...



Och tack för komplimangen....fast jag har börjat på en tredje, mer "normal" version....du måste läsa den sen också, när jag väl skrivit klart den..:)



och tillåt mig, vad säger man, återgälda? (whatever, du fattar.) komplimangen.

Om du blir skådis ska jag se din pjäs/film. om den är bra kanske jag till och med köper den! ;)

2008-09-26 @ 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0