See you soon Scotland!

Damn right! Om ca 5 månader åker jag och Marty Marta till Skottland och lever livet i stora, magiska slott och Loch Ness.
Hoppas att vi får tillfälle att kika in hos vandrarhems-Martin. Eller Marrrtin som man säger på riktig skottska. Rrroll yourrr RRR:s, vilket låter som 'rulla ditt arsle' på svenska, om man verkligen lever sig in i det såklart. För att återgå till det viktiga: han råkar ha ett av skottlands mysigaste vandrarhem/hotell i Edinburgh. Soft!


                                                   


Sen ska vi dra in på en riktigt skottsk pub och ta varsin pint med guiness! Fast jag har en känsla av att Marta tror att jag som är så ansvarsfull skulle få för mig att ta en guiness för mycket och ragla hem, vilket skulle innebära att Marta får ont i ryggen av att hjälpa mig, vilket skulle innebära att jag skulle bli tvungen att sota för min kväll ute genom att massera hennes rygg varje dag, vilket skulle innebära att jag får ont i handlederna, vilket skulle innebära att Marta blir tvungen att massera mina handleder, vilket skulle innebära att hon får ont i handlederna, vilket skulle innebära att vi blir tvungna att slänga alla våra pengar på massörer, vilket skulle innebära att vi inte skulle ha några pengar över att gör något roligt för, vilket skulle innebära att hela resan blir fucked up.

He bli kul!



Kommentarer
Postat av: nulda

okej.....



Du är konstig, fast det finns ju en risk att något sådant skulle hända. Men då har vi förhoppningsvis raggat upp några skottar som kan massera våra handleder åt oss. Summa summarum= vi förlorar inga pengar, men vi skaffar oss gratis handledsmassage!:D

2008-09-26 @ 13:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0