Ny blogg, nytt liv?

Inte riktigt kanske. Jag sitter ju inte direkt vid datorn all the time.

Igår började jag läsa Ljudet av ditt hjärta! Först läste jag ju såklart När jag hör din röst, jag var ju tvungen att uppdatera lite. Så lipig jag var! Men för att återgå till Ljudet av ditt hjärta (Marta, blunda nu).


Edward är väl ändå lite väl överbeskyddande? Nog för att det säkert finns en anledning som man får veta senare i boken, men hittills är jag inte särskilt imponerad av hans beskyddarinstinkter. Kom igen liksom, hon kan väl bestämma saker själv och gå själv och köra sin egen bil själv. Det är ju inte så att han är rädd för att dö. I såna fall hade jag faktiskt kunnat förstå. Jag hoppas att mina åsikter förändras drastiskt det kommande dygnet. Och när jag läste andra boken igår så kunde jag inte hjälpa att undra i min högvarvshjärna: Om Edward nu älskar doften av Bella och det är det som lockar honom, vad händer då om Bella skulle bli vampyr och hennes blod skulle sluta susa runt. Skulle han sluta älska henne då?

Men det är lugnt för i tredje boken blev jag ganska övertygad om att så är nog inte fallet.

Personligen skulle jag hellre dö än bli en vampyr. Lustigt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vaaa, finns det en tredje bok? :O :O :D

2008-10-02 @ 14:53:21
URL: http://liinaan.blogg.se/
Postat av: nudla

Det beror på...



Om jag var i bellas skor skulle jag inte tveka.

"Bite me!"

2008-10-09 @ 10:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0