Argument!

Vad ska jag argumentera för eller mot?! Jag skulle aldrig klara att argumentera om typ djurplågeri. Jag är heeeelt emot det och jag fattar inte hur folk kan vara så ondskefulla och respektlösa och avskyvärda och ovärda ett värdigt liv! Jag skulle blir way för upprörd och jag skulle aldrig kunna tolerera om någon argumenterade för djurplågeri. Så det är uteslutet. Även om jag säkert skulle kunna ge en god match till någon liten skit, som förhoppningsvis inte existerar, som är för djurplågeri.

Jag måste argumentera om något som gör så att jag kan hålla en vanlig samtalston utan att bryta ihop i svettiga darrningar med fradga sprutandes ur mina mungipor. get the picture?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0